Selam arkadaşlar..Ben 6 ay önce boş gebelik teşhisiyle düşük yapmıştım. Tekrar hamile kaldım. Fakat tedirginlik hiç bitmiyor. 8. Haftam bugün doldu. İlk kontrole 5+2 de gittim sadece kese gözükmüştü bebek gözükmedi çok küçüktü. İkinci gittiğimde 6+2 yolk sac ve bebek göründü, kalp atışını da gördü doktor fakat dinletmedi. Bebek 2,7 mm 1 hafta geriden geliyor dedi. 7+2 de başka doktora gittim 1 haftada sadece 1 mm büyümüş, 3,6 mm dedi yine geriden geldiği söylendi. Baktığımda o haftalarda 1 cm civarında olması gerekiyor bebeğin 1 hafta geriden olsa bile 9 mm civarı olması lazım çok küçük değil mi? Bu arada geç döllenme olamaz ondan şüphelendiler ama ben düzenli adet görüyorum ve ovülasyon testine göre planlı gebelik olduğundan ne zaman olduğunu biliyorum. Çok araştırdım çok fazla örnek bulamadım içinizde yaşayan ya da bilen varsa bilgilendirirse çok sevinirim. Sizin o haftalarda bebeklerinizin boyutunu öğrenebilir miyim benim gibi olan var mı ? Çok endişeliyim😔