39+3 kızımı bekliyorum. Bugün doktor randevum vardı. Ne sancım çıktı ne de açılmam vardı. Doktor 41. Haftaya kadar bekleyeceğiz dedi. Artık doğurmak istiyorum. Yeri çok dar ve hareket ettikçe canım yanıyor. Sizler neler yaptınız doğumu başlatmak için?🙈🙏🏻