Tgncr05 Aaysee_ teşekkür ederim🧡 ama bu yeni isimlerden çok böyle daha klasik bişey istiyorum hira ismini babamız istiyor 🙈
Tgncr05 Alyahira adıyla yaşasın🌸 eşimde hiranur olsun diyo ama benim ismim Tuğçenur olduğu için istemiyorum🙈🙈😂
Alyahira Tgncr05 Amin Allah razı olsun🌼 Ya aslında güzel olmazmi Tuğcenur Hiranur bilmem ben çok beğendim ne güzel işte ☺🤗
Tgncr05 Aaysee_ bi Fatma değil ama Zeynep ne biliyim Beyza bu tür isimler ama işte kararsız kalıyorum anlamı güzel olsun istiyorum🙈😂
Tgncr05 Alyahira eşime söylesem hemen tamam der🤭😂 aklımda aslında iki isim koymak istemiyorum ama eşim yüzünden koymak zorunda gibi hissediyorum🤦♀️🥰
Alyahira Tgncr05 Hayırlısı neyse o olsun adıyla büyüsün prenses🧚♀️ Bende 4.ye hamileyim adını Elif Zümra diye düşünüyoruz nasip bakalim doğuma kadar değişmez heralde💝😊