939393 Merhaba kızlar 2 gündür tansiyonum düşüyor 14+2 hamileyim baş dönmesi yapıyor ve serklajlıyım acaba sürekli yattığım içinmi böle
Tgncr05 939393 canım bunu doktoruna söylemen gerekiyor normalde tansiyon düşük olsa bile baş dönmesi yapmadığı sürece bi sıkıntı olmuyor ama sende baş dönmesi yapıyorsa bunu doktoruna söylemen gerek
939393 Tgncr05 tesekkür ederim artık cok korkuyorum bu 3. Gebeliğim ters bişi olmasını istemiyorum randevu aldım doktorumdan gidicem bakalım ne diycek