Hayatuysal34 32 haftalık hamileyim bebeği hiç sert hissetmedm ve bazen hiç hissetmyrm benm gibi olan varmı çok canımı sıkıyor
Arifcan16 Hayatuysal34 bende 31 hafta 4 günlügüm baya hissediyorum yani bence bi doktoruna danısmalıısın
Suude Hayatuysal34 Canım 31+4ün. Ve çok sert hissediyorum bazen hatta canımı bile acıtıyor. Doktoruna danış canım.
Matilda Hayatuysal34 eğer doktorun sorun yok diyorsa sorun yoktur. Benim bir arkadaşım da o haftalardayken hissetmediğini söylüyordu
Kubra2609 Hayatuysal34 canım benimde 32+4 ama 25haftalıktan beri belki daha önce çok kımıldıyorr aşırı derecede doktora sordum cok güZel işte daha ne dedii biz kımıldamayandan korkarız kımıldamazsa hemen doktora gel dedii bana istersen bi git
Nurcn Hayatuysal34 canım herkesin bir olmaz bende oyle hiç canımı yakmadi bunun içinde doktora gitme yani hersy normalse korkma
Pinkyellow Hayatuysal34 oyy benimkinin de yüzü arkaya bakiyormus hiç goremiyoruz yüzünü ultrasonda ☺️
mayispapatyasi Hayatuysal34 belki plesanta karninin ön kismina yerlesmistir. Yastik gorevi goruyordur o hareketlerine yani o yuzden az hissediyosundur
mayispapatyasi Hayatuysal34 benim ilk bebegimde oyleydi ordan biliyorum cok boyle yavas yavasdi hareketleri
Pinkyellow Hayatuysal34 benimkimi? Yok kuzum normal doğum pozisyonunda ama başımız arkaya bakiyormus poz vermiyor yaramaz 3 aydir
Tugcek09 Hayatuysal34 benimde aynı canım çok sert hissetmiyorum zaten gündüz genelde uyudukları için geceye hareketli oluyorlar uyurken hiç hissetmiyorum ama doktora gittim orda kıpır kıpır 😄 Kimseyle kıyaslama bence karın genişliğinden yağ tabakasından değişebiliyor herkesin