Alfabeta Alışverişe başladınız mı ? Bakıyorumda hala mevsimlik ince şeyler var kışlık çok yok o yüzden cok bişey alamadım. Ne zaman başlamam gerekir ne zaman cıkar tam kışlıklarr :( şimdilik sadece iş zıbın aldım bi kaç tane birde alt üst aldım ama çok kalın değiller inceler. Gerçi evim kışın gayet sıcak ama yinede insan tereddüt ediyor. Sizler naptınız ?
Snszasla Alfabeta bende başlamadım daha doğum Ocak ta görünüyor ama ekim gibi almak daha doğru olur sanki hem kışlık kıyafetlerde biraz çıkmaya başlar ekim sonu gibi filan zaten ne alacağım kaç tane alacağım hiç bilmiyorum ucu sonsuz bi konu resmen bu 🤭
fatos5306 Alfabeta bende birkaç kıyafet dışında bişey almadım ekim kasım gibi heşeyini tamamlıcam inşallah ama alışveriş için nasıl sabırsızlanıyorum nasıl güzel bi heyecan 🥰
L183 Alfabeta bende bekliyorum ya alacak bişey bulamadım bakıyorum sadece intert sitelerine gidip mağazada gezemiyoruz malum corona 🙄 Ekim sonunda tamamen başlarım herhalde sadece kıyafet alacağım zaten birde kundak battaniye bakıyorum örgü modelli
2subat Alfabeta Bende bi kaç bşy aldım alt üst takım zıbın falan battaniye ördüm internetden sipariş verdim ama tam olarak başlamadım zaten her yerde yazlık kıyafetler var kışlıkların çıkmasını dört gözle bekliyorum 😊
Alfabeta Snszasla evet ya bende dipsiz bi kuyuya bakıyor gibiyim😂 bakıyrum alışveriş sitelerine daha çok mevsimlik ürünler var bende ekim sonunu bekleyeyim diyorum ama çok sabırsızım😬😁
Alfabeta Bebislerimiz evet haftaya cıkıp o tip şeylere bakıcam. Hiç internetten bile almk istemiyorum gezerek dokunarak almak istiyorum :)
Bebislerimiz Alfabeta bende internetten sipariş verdim ama kiyafetleri bi kez de olsa gidip almak istiyorum 😇
Elmaveannesi Ocak degil ama aralik annesiyim bende :) bizde kış bebegi olacağız. Benim şimdilik aldiklarim 🌸10 lu hastane çıkışı (1) 🌸5li hastane çıkışı (2) 🌸Alt üst takım (4) 🌸Uzun kol-sifir kol zibin (10) 🌸Çorap (6) 🌸Tulum(3) 🌸Agzi bezi 🌸Muslin bez 🌸Polar battaniye 🌸Örme hırka 🌸Gümüş kapak 🌸20li 1 numrara 20li 2 numara bez (sleepy natural) 🌸3lu islak mendil(sleepy) 🌸Depend(9lu paket)
Slna Alfabeta ben herseyi bitirdim acikcasi. Artik ihtiyactan ziyade , gözüme hos gelen seyleri parca parca aliyorum aaa bu da guzelmis diyerekten😂 maddi durumu herkesin farklidir tabi ama bi an da girince isin altindan kalkamam diye herseyini hallettim yavas yavas.. derken bitti cok sukur
Alfabeta Slna doğruu bir anda alınca baya fazla oluyor. Cıktıkca bişeyler alınsa baya birikir ama dediğim gibi kışlıklar yok ortada hala 😬😁
YenidenAnneOlmak Alfabeta 11. Haftada kuz denilince almış olduğum bir pembe 5 li takımı var oğlumun🤣 daha da bir şey almadık. Ekim- kasım gibi kışlıklarda çıkınca almayı düşünüyorum
Alfabeta YenidenAnneOlmak bana 17. Haftada kız dedi aslında kesin olarak ama ödüm patlıyo değişecek diye 😂 haftaya detaylı ultrasonda içim tam olarak rahatlayacak sanırım😁
dumansule beşik grubu komple alındı nevresimler, yatak , battaniye, müslin vs. kıyafetlerde biraz alındı. ama kışlıklara ekim gibi bakılır galiba. bir de kozmetik ürünleri kaldı bizde de. acele etmiyorum.
Alfabeta dumansule beşik 7. Aydan sonra alırım diye düşünüyorum oda yapmıcam cünkü odamda boşa yer kaplamasına gerek yok şimdilik. Kozmetiğide sona doğru alırım beklememiş tarihi geçmemiş olur. Kıyafetler desen ekime kasıma kaldı ben oturup beklemede kaliyim en iyisi😂
dumansule Alfabeta ben unisex aldım sevdiğim renkler siyah-gri o tarz park yatak aldım ilk 3 sene oda yapmayacağım.sonra direkt mobilya alırım odasına. şimdi açmadım galiba 1-2 ay kalası açarım. kıyafetleri yıkayacağım zaman diye düşündüm.
Alfabeta dumansule şuan oda yapmamak bencede en mantıklısı bende öylemdüşünüyoruö iki yıl sonra tam mobilyasını alırım inşallah. Sağlıkla kucagına alırsın inşallah🙏🏼