Merhaba, ben de tüp bebek yoluyla hamile kaldım ilk denemede tutmadı ve laparoskopi olup tiplerin biri bağlandı çünkü içindeki sıvı embriyonun tutunmasını engellemiş. 2 . De hamile kaldım yalnız 16. Haftamda ben çok hastalandım ve ağır bir enfeksiyon geçirdim. Tüberküloz denen hastalık gelip beni bulmuştu. 6 ay tedavi oldum ölümden döndüm. Ama vazgeçtim mi hayır 😊 3.ye denedik şu an 34 haftalık hamileyim inşallah bu yolda emek veren herkes hayallerinden daha güzeline ulaşır