turansmom1 Bslays22 33+3deyim. 31de bel ağrım başladı çok kötü şekilde hala ra ara devam ediyor doktorum çok normal çünkü bebek kilo alıyor vucüduna agir geliyor demişti. Sürekli uzan dinlen canım😊
Prensesimm77 Bslays22 biz 31+3 teyiz ve bel ağrım çok var otururkende yatarkende sürekli şekil değiştirip rahat etmeye çalışıyorum. çok fena bişiy ama yinede bebeğim iyi olsunda katlanırım bu ağrılara