ecembugra53 randevu bulunmuyo eskisi gibi sabah gidip sira aliniyomu acaba cunku randevu hasta olarak iceri girmeyenler vardi normal siraylan giriliyordu
Pandemi doneminde bazi hastahaneler randevusuz girilmiyo bunun hakkinda bi bilginiz varmi ben hep randevuyle gittim sormayida unuttum simdide sira bulamiyorum yani randevu