Ben ilk doğumum da devlette yaptım suriyeli bi bayan vardı ebeler bağırıyordu ona senede bir yapmasını biliyorsunuz diye defolun memleketinize gidin demişti benim o gün acilmam vardi sancı yoktu korkudan eve gttim sancim olunca gelirim diye pişman oldum snra nie şikayet etmemistm diye