Annelerrr!🌸
36 haftalık gebeyim su son bir kaç gündür rahimde Batma oluyor ve çok ağrıyor
bebek zaten dogum pozisyonunu almıs.
ama sanki birsey rahimden çıkmaya calısıyormus gibi ağrı hissediyorum. Artık karnımda falan ağrı yok direk olarak ağrılarım oraya vuruyor..İlk defa böylesi bir ağrıyla karsı karsıyayım
basına gelen var mı? Yada bu normal mi
yada neyden kaynaklanıyor bu durum🙄😬