ayminaninannesi resmi açamadım canım ama neden kendini bu kadar strese sokup negatif enerjiye sokuyorsun kendini bi gününü bekle bi rahat birak kendini. Yumurtlamadan 14 gun sonra test yapin diyorlar genelde 6 sinda yumurtladiysan bile 14 gun sonrasi yine 20 sine denk geliyo.Belki gec dollenme olcak test yaptim enerjiji dusurme sabirli ol biliyorum cok zor benimde 1.5 yildir olmuyo ayin 23 unu bekliyorum evde birsuru test var ama yapmak aklima bile gelmiyor sabirla beklemeye calisiyorum.Belki var gec dollendi belki gec gostercek kendini bilemeyiz adetinin en azindan 1 gun gecmesini bekle bence