Ozdmrkbraa giyus06 hay maşallah 🧿😍 ne güzel gezsin bizimki de iki gün çok afedersin sanki alt tarafımda tepiniyor gibiydi hele oradaki tepinme hissi çok değişik 😂
Mahbuss giyus06 ben 18+5 ten beri hissediyorum çok net dışardan bile belli oluyor şuan 20. Haftadayız vurduğu yerde karnım inip kalkıyor 😀video çekmiştim
Acemibalikgibi Srplhrgl göbeğin altında atardamar var canım ben de bebek sanıyodum da 14. Haftada bebek hissedilmiyormuş 😅
Narin9 giyus06 hayır canım sende erken hissedenlerdensin en erken 16 da hissediliyor. Bnde 16+5 te minik minik hissetmeye başladım 19 haftadan beride gözle görülür şekilde hissediyorum şuan 23+6 olduk tabi şuan daha da net😊🌸