Canım benim arkadaşımda aynı haftada beyninde kist ve kalbinde parlaklık olduğunu söyledi detaylı ultrasona girdi geçen hafta çok şükür doktor ikili testler normal o sebeple sıkıntı yok dedi bu kist bu haftalarda oluşup ilerleyen haftalarda kendiliğinden yok oluyormuş kötü bir şey değilmiş hiç canını sıkma sen 🙏