sinemkumandanveren Ceco123 benim ki sezaryen olacak bu 3 cu gebeligim bende İzmir’de oturuyorum o yüzden sordum
Ceco123 sinemkumandanveren çiğli arastirma da ama gerçekten o kadar memnunum ki o hastaneden inşallah bu doğumumda orda olur