Merhaba herkese, sürekli aklımda olan 1-2 soru var, tecrübeli olanlar veya hakkında düşüncesi olanlar cevaplarsa sevinirim.
1– Eğer doğum beklenmedik anda suyun gelmesiyle başlarsa nasıl bir yol izleniyor? Ne şekilde hastaneye gidiyoruz? Üzerimize nasıl bi kıyafet giyiyoruz?
2- Ben 36.haftayı geride bıraktım, 37.haftaya girdim bugün, arada kasıklarımda adet olacakmışım gibi bir ağrı ve his oluyor. Dayanılmaz şiddette değil. Yalancı sancı denenler tam olarak böyle mi?
3-Bazı arkadaşların postlarında görüyorum doğuma giderken komposto götüreceklerini yazıyorlar. Komposto götürmek şart mı veya hangi durumlarda gerekli oluyor?