Oz-lem Arifcan16 erteleyebiliyor muyuz acaba benim 18. Haftada vurulmam için tarih verildi . Erken olduğunu düşünüyorum ben
rabiass Oz-lem çok erken bnce . İlk hareketini hissettigin zaman gel demişlerdi bana . 19.ncu haftada hissettim bn hareketlerini ama yine de 20.nci haftada gittim doktorum öyle uygun gördü canım.
Asliada Oz-lem valla bana o zman yapmadı hemşire biraz daha hareketlensin dedi bebek 22+6 bugün oldum bende ilk dozu
Arifcan16 Oz-lem sonradanda vurulabiliyo dedigim gibi benimkide bu haftalarda oldu hiçbir sıkıntı olmuyo erteleyebilirsiniz
Snszasla Oz-lem bana bebeğin haraketlerini hissediyorsan 19.haftada yapalım dediler kabul etmedim normalde herkese 20.haftada yapılıyor hayır dedim 20.haftada olsun istemiyorum dedim 20.haftada yaptırdım içim rahat etsin diye
Snszasla Oz-lem ertelenir canım istemediğini belirt 20.haftada olsun de sorun olmaz onlar direk bebek haraketini soruyorlar ama en rahat haftasında yaptırmak
bebisloading Oz-lem beni ilk doz öldürdü, 2.doz bişey hissetmedim. Ama kişiye göre değişebiliyormuş reaksiyonu..
yagmurksr Bende bugün oldum 21+1 ölduk bana da 18 demişlerdi ama gitmedim sonrasında aradılar 21. Hafta da gel diye