ArasMom34 Edaucr1 canım benim eşim 24 haftalık doğmuş ki o zamanlar gelişmemiş tıp herşey ortada yiyecek ekmeği varmış demek ki 1.90 boy gelişimindede sorun olmadı
Edaucr1 ArasMom34 az önce doktorumda 3 hafta daha tutabilirsek 24.haftada doğarsa yaşama sansı var dedi inşallah rabbim büyük
Seval22 Edaucr1 benim yeğenime 20 yıl sonra kavuştular dayımlar 22 haftalık 490 gr doğdu 4 ay kuvezde kaldı şimdi 4 yaşında maşallahı var cin gibi sadece gözlük takıyor o kadar