Lelisca Biz dün gittiiik 🥰 5 hafta üç güncükmüşüz keseyi gördü doktorum üç hafta sonra kalp atışı için çağardı ❤️ Çokkk değişik duygu gerçekten ama ben değilde beyimin ağlaması 🙈😢 şuan garip duygular içindeyim hamileyim gibi gelmiyor bilemiyorum 🤗🙈
Lelisca Btl1601 aynıyızzz 🥰 sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin ❤️ Nasıl hissediyorsunuz ben hala içimde bir can taşıdığıma inanamıyorum 🙈🤗
Btl1601 Lelisca benim biraz sıkıntılı geçiyor maalesef kasık ağrısı ve lekelenme problemim var doktor istiharat verdi umarım sağlıkla doğarlar kalp atışını duymayı bekliyorum sabırsızlıkla 🙏
Rosas Beş hafta üç günlükken keseyi gördü doktorum kese görmeden hamile değilmişim gibi geliyordu şimdi de heyecanla kalp atışlarını duymayı bekliyoruz🙏
Lelisca Sağlıkla kalp atışlarını da tekmelerini de duyarız inşallah 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Evet bu süreçte istirahat şart bende çok yorulmamaya çalışıyorum