Derenannecik45 ben ameliyathane hemşiresiyim 10 senelik lazer diyede birşey yok yapıştırma diyede bir şey yok , herkese uygulanan aynı yöntemdir. Hepsi gizli dikiş tekniğiyle atılan kendiliğinden emilim gösteren bir dikiştir. Genelde doktorlar artık hastalara laf anlatmamak için o şekilde söyleyip geçerler..