Göbek bağı düşmeden yıkanmaz fakat ben doğum yaptığımda havalar aşırı sıcaktı bu yüzden 3. Gün yıkadık. Çocuğa yazıktı çünkü. Ev içi sıcaklık 30 dereceydi 🙄 Yinede her şekilde Verniks tabakasının faydaları için 2-3 gün yıkanmamasını gerektiğini düşünüyorum. Ama normal havalarda acele edilmesine gerek yok bence. Bizim göbek bağımız 5. Gün düştü.