123alpseda Merhaba canım. Bende 6 ay önce 38+4 de ölü doğum yaptım sezaryanla. Bebeğimin ölüm nedeni kordon düğümlenmesiydi. Ben doğumdan sonra trombofoli testide yaptırmıştım, üç genimde pıhtılaşmaya yatkınlık çıktı. Ama ölüm nedeni kordon kaynaklı denildi. Şu an bende 9+6 hamileyim canım tedbir amaçlı iğne kullanıyorum. 12 yaşında da bir kızım var. Yine de korkuyorum bende, sağlıcakla doğması için hergün dua ediyorum. Allah’a tevekkül edicez canım elimizden başka bir şey gelmiyor. Rabbim aynı acıyı yaşatmasın canım bir daha bizim gibi annelere🤲🏻