Snszasla kanaman olmuştur onu yutmuştur , enfeksiyon geçirmiş olabilirsin onu görüyorumdur yada anormal bi durum vardır dedi … o kadar ucu açık bi cümle ki benim için aklımı aldı gitti ! 22 haftalığız ve bugüne kadar ense kalınlığı ne bileyim başka organlar kemik ölçümleri bi sorun çıkmadı ama doktorum bana karından sıvı aldırıp bakmayı yada genetik test yaptırmayı önerdi direk . Endişelenecek bir durum değil demedi yani farklı seçenekler verdi kafam allak bullak