Canım sağlık sigortasından yararlanabilmen için yaptırdığın tariften itibaren 1 yıl gebe kalmaman gerekiyor 🙄 şuan yaptırsan da bi işe yaramaz doğumdan sonra yaptır derim . Benim sağlık sigortam var ve aynı yıl içinde hamile kaldım şuan yararlanamıyorum