Kızlaar 39+1 den selamlar dün çatı muayenem vardı dr 2 cm açılmam oldugunu bebegin normal dogum pozisyonu aldıgını söyledi bugün harın gelir sancın olana kadar bekleyelim dedi hafif sancılarım oluyo kasıklarımda leke leke kanamam oldu açılmamın olması için neler yapayım karnım iyice indi aşagı ilk dogumum olacak heyecanlıyım tavsiyelerinzi bekliyorum😍