daisybebek Kafanıza göre hamile bir kadına nasıl ilaç önerebiliyorsunuz ya!? Parol dediğinizde en nihayetinde bir ilaç ve hiç bir masum ilaç yoktur hepsi sentetik ve mutlaka başka organlara yan etkisi vardır. Günde 3 tane diye tavsiye veriyorsunuz bir de pes yani. Hamilelik sonuna kadar ağrı kesici ilaca bağımlı yaşamakta neyin nesi? Sizede,bebeğinizede yazık ediyorsunuz.Ben de iki gebeliğimin en başından beri bu ağrıları çekiyorum yürüyemeyecek hale geliyorum ama asla ilaç içmeyi düşünmedim çünkü etkisi gidince yine gelecek.
Lütfen bilinçsiz ilaç kullanmayı bırakıp bir de başkalarına öneride bulunmayın.