Kızlar ben tüp bebekle hamile kaldım. 6 haftalık hamileyim ikiz olucak inaşallah keseyi gördük ama daha kalp atışını duymadım cumartesi randevum. Dün eczaneden ilac almaya gittim tam cıkarken kedi ayağımın arasndaymış farketmedim ister istemez bi korku yaşadım sizce bişey olmuşmudur bebeğe bu arada 4 senedir evliyim ilk gebeliğim byle basına gelen varmı bebeğe bi zararı olurmu 🤦🏻♀️🤦🏻♀️