busraozkan Şeker yuklemesini kaçıncı haftada yaptırdınız kızlar 27. Haftanın sonunda yaptircam da geç mi sizce
NurNur1 18m haftada istedi benden saglik ocagindaki ebe ama benim ve doktorumun kararıyla yaptirmadim ben
momcemre1 27+3teyim doktorum direkt yükleme yapmadığını söyledi. Aç gel açlık şekerine bakalım sıkıntı varsa dahiliyeye yönlendiriyorum dedi