Eessrra Kızlar ben 8+3 haftalık gebeyim ve sabah kalktığımda beyaz akıntıyla beraber kan pıhtısı geldi kötü bişey yoktur dimi çok korkuyorum başına böyle bişey gelen var mı düşük olmuş olabilir mi
Sirinimm Eessrra sakin ol ve acilen doktora git kan gebelikte hiç bir şekilde normal değildir umarım birşey yoktur burda zaman kaybetme
Bade88 Eessrra benden de pıhtı gelmişti ilk haftalarda. Ama doktora gitmiştim sanırım yerleşmeydi. Sen de git ihmal etme
Eessrra Sirinimm Dtanne Bade88 momcemre1 çok şükür kızlar bir sorun yok kan birikintisiymiş Rabbim birdaha bu korkuyu kimseye yaşatmasın çok teşekkür ediyorum hepinize Allah razı olsun ♥️♥️
momcemre1 Ben de 7.haftamda olmuştu benim baya kahverengi lekelenmeydi düşük tehlikesiyle 1 hafta iğne oldum bir de kan uyuşmazlığı için yaptılar bir an önce doktora gitmelisin allah korusun hiç belli olmaz ne olacağı doktorun bi ultrasona almalı