Sibeleymen Adaada ben 7 haftalık civarındayım bende göğüste kaşıntı oluyor bir elimi vurayım sürekli kaşıma hissi geliyor daha geçmedi.. Ama arada oluyor sürekli olan bişey değil..normalmidir bu durum merak ediyorum..