Dtinc Merhaba , bende 7+2 günlük hamileyim, mide bulantısı ve yanmaları akşamları beni biraz zorluyor, doktorum 12. haftadan sonra azalır dedi inşallah 🙏🏻
Lokumcuk Dtinc bende 7+2 yim mide bulantım yok sadece halsizlik ve göğüs acısı var😊Rabbim hepimizin yardımcısı olsun saglıkla ilerletsin😍❤️
Aud28 Bende yarın 7+0 olacağım nasipse 7+4 te kalp atışı için randevumuz var inşallah duyabiliriz çok heyecanlıyım belirti olarak bende de aşırı göğüs acısı ve hafif halsizlik oluyor akşamları başka bir belirti yok henüz..
mavilibisey Dün lekelenme dolayısıyla koştur koştur doktora gittim. Benim hesabıma göre dün 7+0’dı ama ultrasonda 6+6 çıktı. Sadece 1 gün fark var arada. Şu zamana kadar ara ara halsizlik, mide bulantısı oluyordu ama çok şükür fena değildim. Birkaç gündür öğürmelerim başladı. Banyoya zor yetişiyorum o an ama peşine kusma olmuyor. Dün doktor kendini çok yorma dediği için biraz daha dikkat ediyorum.