Dilaraa61
Benim de ilk hamileligim
Doğum yaklasinca korkarsam diye kendimi şimdiden hazırlıyorum
Bence bize ne kadar zorsa bebeğe çok daha zor , 9 aydır oluştuğu büyüdüğü yerde kasılmalarla hiç bilmediği bir yere doğru itiliyor .
Biz nasıl anne karnına bi daha girmek istemeyiz
kim ister bağırsak, damar sesleri içinde karanlikta büzüşüp kalmayı , o günlerimi hatırlamak bile istemem ama o yavru şu an dünyayı bilmediği için ana rahmi onun yuvası , çıkacak olmak ona çok büyük stres hissettirir, ne olduğunu anlayamaz bile 🙈
Ona stres yaptırmamak için kendimi sakin tutmaya calisacagim ta ki vucutlarimiz ayrılana kadar
Mesela biz de şimdi ölümü bilmediğimiz için ölümden korkuyoruz , inşallah o da dünyadan daha guzel olur hepimiz için 🙈🤗🤗