Dilaraa61 bende hiç korkmuyorum, o da gelip geçecek diye düşünüyorum 😁” ay çok zor “diyenlere bakıp gülüyorum, çok çok zor olsaydı sıraya dizmezlerdi herhalde o kadar çocuğu. Bazılarının istisna zaten gerçekten zor gen var.
Yurtdışındayım bakıyorum insanlara yanlarında boy boy çocuklar, bunlar yaptılarsa bende bir taneyi doğururum diyip cesaret alıyorum 😁😁