Minnak_anne21 3 gündür aşırı derecede dos ağrısı cekiyorum artık dayanamıyorum günde 3 parol alıyorum Ne iyi gelir yaşayan var mı lütfen yardımcı olun 18 haftaligim
Eeezgi Karanfil vs koyabilirsiniz ama hepsi geçici çözüm doktorunuzla görüşün isterseniz bana 19.haftada yazılı kağıt vermişti dişçiye gidip yapabileceğim işlemlerle ilgili kaşeli imzalı. Geçmeyecek bi ağrıysa aylarca böyle çekilmez :/