Arkadaşlar geçen hafta cuma adet günümdü beta 3.85 çıktı pazartesi tekrar baktırdık 14.14 çıktı bugün tekrar baktırıcam ama çok korkuyorum kaç çıkması lazım onu da bilmiyorum ama Elazığ da bana önerebileceğiniz iyi bi doktor var mı plansız bi gebelik oldu ve bu 7. Gebeliğim lütfen yardımcı olun bana 😞