Gulseren01 Allah izin verirse kasım da doğum yapacağım ins 🥰 siz neler aldınız lohusa pijaması olarak ben daha almadım da fikirlerinize ihtiyacım var 🍒
polisanne19 Gulseren01 ben suwenden alt üst takım pijama aldım lc waikikidende iki gecelik ve yine alt üst takım aldım lc de güzel şeyler var
btlmnc Gulseren01 canım geçen hafta suwenden bir gecelik sabahlık bir de pijama takımı aldım toplam 165tl ye baya indirim var mağazada %20 ZUBİZU indirimi de yapıyorlardı
Behll_drl Gulseren01 benm doğumum da ekim sonu kasım başı gbi olcak süwenden bir gecelik ve pijama takımı aldım bir de oysho dan uzun kollu gömlek gecelik tarzında bşy aldım sabahlık olmadan rahat kullanılabilcek bşy bi bakın isterseniz😊
Srzrk Gulseren01 Benim de doğumum kasım da olacak inşaallah. Trendyoldan Sevim in bir pijama takımını aldım. İnstagramdan da içime çok sinen bir gecelik aldım.
tekbirask156 Trendyoldan önü düğmeli bir takım aldım iki tane de evde vardı kuzum ben de Kasımda doğum yapacağım nasipse
Gulsahkyc Pijamadan ziyade gecelik alın kızlar.Kanamanız olacağı için pijamayla olmuyor hele sezaryense direk gecelik
btlmnc Gulseren01 İnstagram sayfaları var ama her model var mi bilmiyorum internet satışında imkanın varsa mağazadan almanı tavsiye ederim normalde 200 TL ye sattıkları pijamalar 70 TL ye düşmüştü
Sweetie Gulseren01 ben trendyoldan 2 tane pijama takımı aldım evde de 2 takım var bir tane de gecelik aldım o kadar yeterli olur diye düşünüyorum
Fatmagzl33 Gulseren01 2 takım alt üst pijama aldım daha rahat bence hem gecelik gibi hemde günlük kullanabilirsin
Mom10 Gulseren01 canim ben h&m den alt ist takimi aldim bide evden bi takim goturuyorum elbise gibi kendime uygun bulamadim (yurt disinda) ama elbise olani daha kullanisli olur diyolar