Şubat ayında normal doğum yaptım kızlar bende almıştım sabah 9 da gittim doktora ağrımla 1 cm dedi gitme yatıralım dedi ama ben yatmadım gezdim akşam 7ye kadar o ağrıyla 10 dk da bir yokladı hep beni akşam 7 de yatışım yapıldı ve açılma 5 cm di gezmek yürümek çok etkili bence yatışım yapıldı 7 de evde teyzem kalmıştı onu aradım otu suya koydu sabah 6 da ot tamamen açılmıştı o zaman doğum yaptım suyunu içmedim ama ben