Ayazmm-123 gulumse0611 tek bebek olsaydı 30 u beklemenizde fayda vardı çünkü Doğum sonrası izniniz 1 hafta erken bitecekti bu durumda ama çoğul gebelik olduğu için zaten beklenen günden önce alırlar bir sorun teşkil etmez bence
gulumse0611 Gamze2801 özel hastaneden aldım bn iş göremezlik raporu şeklinde sadece sağlık ocağı mı verir
gulumse0611 Ayazmm-123 aynen büyük ihtimalle erken doğum sonrası iznimi etkiler mi acaba sonuçta son adet tarihine göre olucak ondan
Ayazmm-123 gulumse0611 tekli gebelikten her halükarda erken olacağı için etkilemez en geç 37 de alıyorlar çünkü ikiz gebeliklerde.Bu arada sağlık ocağından çalışamaz raporu alınmaz arkadaş karıştırdı galiba kadın Doğum uzmanı tarafından verilebilir sadece
gulumse0611 Ayazmm-123 teşekkürler emin olamadım bende erken gibi geldi bende kendi doktorumdan aldım 🤗🐣
Mrv00 Kbra-bhr07 çalışamaz raporunu bende 32.haftada aldım şuan 35+5 im, doğumdan önce sanırım 8 hafta doğumdan sonra 8 hafta para alıcakmışız, sizin bu konu hakkında bilginiz var mı ?
Kbra-bhr07 gulumse0611 doktorunuz erken vermiş izniniz bir hafta erken biter sadece onun dışında bişey olacağını sanmıyorum
Uykulugebe gulumse0611 idari izin raporudur o. Doğum öncesi raporu 32. Haftada verebilir ancak. İdari izin raporunu neden 24. Haftada almaya baslamadiniz
gulumse0611 Uykulugebe zaten idari izinliyim aldım 24 te ben doğum izni raporu aldım ikiz gebelikte 30 da başlar