Bugün doktor kontrolüm var ve cuma günü gittiğimde doktor çarşamba gel yatış yapabiliriz hala sancın filan olmazsa bebeğin durumuna bir bakarız belkii bir sıkıntı çıkmazsa birkaçgün daha bekleriz dedi elimden geleni yaptım kendi sancım gelsin die yürüyüş suquat ev temizliği ama yok gelmedi dua edin neolur normal doğum olsun istiyorum🤲