Merhaba 31 haftalık hamileyim son 2 haftadır sürekli değil ama ara ara bazen kısa bazen de 1 saati bulan aynı adet sanci gibi sancim oluyor ilk gebeligim oldugu için bilmiyorum bu normal mi acaba doktorumu aradım ilk olduğunda dinlen demişti ama Devam ediyor