mervekaya1704 bende de aynısı oldu canm hep bir mide bulantısı istifra adam akıllı yemek yiyemiyodum bile her yediğimi çıkartıyordm kilo verdim 17 18. Haftalarda geçmeye başladı ve sabahları aşırı derecede acıkmış uyaniyordum şuan 22. Haftadayım çok şükür istediğim gibi yiyebiliyorum mide bulantısı falan kalmadı geçti her öğünden 1 2 saat sonra tekrar acıkıyorum 😂