Zuve bennn☝☝☝ bobregim 40mm olmus urolojiye yönlendirdi bizde bi doktora gittik doktor hemen böbrek cikislarima stent takılması gerektiğini soyledi ameliyat oldum kolay dediler ama cok ağrılı oldu bide cok ilgisiz bi doktora denk geldim paramla rezil oldum cok.iyi araştır canim guzel bilgi al ben şimdi ki aklım olsa bi kaç tane daha doktora görünürdüm