Merhaba kızlar…
zorlu bir mücadeleden geçtim çok zor bir gebelik dönemi yaşadım uzunca anlatmayacağım uzun süren bulantım ilaca alerjim ve en son ağır geçirdiğim covid 19 … çok şükür 9. Ayımdaydım geçen Perşembe doktorum suyumun azaldığını sızıntı yaptığını ve fark edip etmediğimi sormuştu aslında fark etmiştim ama idrar yolu enfeksiyonum olduğu için acaba normal mi demiştim aklıma suyun sızacağı hiç gelmemişti doktorum havuç suyu çorba su vs iç bol bol ptesi gel dedi ama ben haftasonunu korka korka geçirdim kendimi takip ettim evet suyum gidiyordu vc de afedersiniz idrar bitiyor kalkacam ama kalkamıyorum istemsiz bir kaç damla su akıyor duştayım çıkacam bacaklarımdan sıcak su iniyor iç çamaşırlarım ıslak evet dedim suyum sızıyor Pazartesi etmenden hastane yolunu tuttum nst bağladı sancım Yok suyuma baktı neredeyse tamamen bitmiş sizi riske atamam hemen ameliyat dedi ve bebeğimi 14 Eylül de kucağıma aldım çok şükür 48 cm 2750 gr doğdu küvez girmedi ama ameliyat soğuktu burnu tıkalı soğuk almış sanki😔😔sezeryan hiç korkutulduğu gibi zor değil nasıl normal Doğumun zorluğu acısı varsa sezeryanında var vurulan iğne acıtmıyor zor olan ilk yürüme beni çok zorladı bir kaç adımdan sonra ağrı geçiyor dayanmak lazım o bi kaç adıma ama en önemlisi bebeğinizi emzirmeyi öğrenin sütüm hala gelmedi mama veriyorum kendimi inanılmaz yetersiz hissediyorum….velhasıl anneler benim hikayem böyle son olarak çektiğiniz acı ne olursa olsun bebeğinizi alınca unutuyorsunuz o minnacık gözlerini göçlerinize dikince dünya duruyor sanki ve içinizde tarifsiz bir duygu oluşuyor … rabbim hiç bir kadını bu duygudan mahrum etmesin .. biraz uzun oldu hakkınızı helal edin hepinize rahat doğumlar diliyorum sormak istediğinizi sorun 💐