Sukrnnnnnn Arkadaşlar gebeliğimin 18 haftasındayım herşey iyi giderken bu gece sürekli tişim varmış gibi hissediyorum ve hafif karın ağrım var uyuyamıyorum sebebi nedir acaba
Yasininannesi Sukrnnnnnn Canım bende seninle benzer durumdayım gözümde gram uyku yok.20+4 haftalık hamileyim ve 2 haftadan çok bi süredir bu problemi yaşıyorum.Açıkcası bende başka şikayetler yok bitek uykusuzluk..