Kollarımda sinir sıkışması var denilmişti 5sene önce Haziran da tekrar baktırıp tedavi olmak istedim ama hamile olduğumu öğrenince sinir testi yaptiramadim bebeğe zarar verir diye şimdi 12haftaliktan beri ellerim parmaklarim hep uyuşuk karıncalanma ayaklarım hep şişkin sabahları avuçlarımi kapatamiyorum çok acıyor ağrıyor napsam bilemedim doktor magnezyum verdi hâlâ aynı sizce bunlar normal mi hepimizde olan bişey mi bebeğime bişey olur diye korkuyorum açıkçası şimdi 19 haftaliga yakınız son günlerde nasıl olucam bilmiyomm doktora gitsemmi gitsem napabilir ki 😔😔😔