Bu iki ilacı kullanan var mı acaba, ilaçlardan dolayı pis bir koku alıyorum kendimden sürekli. Gece içiyorum sabah kendimden iğrenerek uyanıyorum :( idrarım, çamasırım tenim falan hep kokuyor gibi geliyor, eşime sordugumda hep ben almıyorum cok güzel kokuyorsun diyor ama centilmenlik mi yapıyor bilmiyorum. Büyük tualet kan ilacından leş, kücük vitaminden, vallahi kendimden sogudum ya bulantılarm geçti ama tuvalette öğürme geliyor bazen 😔😔