Yazgulum Merhaba arkadaşlar haftaya serzayen günü verilecek duanizi esirgemeyin ilk amiliyat olacak Allah nasıp ederse
Acemianne92 Serap0634 benim de bu cuma ama 1 hafta daha ertelemek istiyorum normal gelir belki diye stresliyim çok ailem de baskı yapıyor bir yandan erteletme diye 🙄
Sinem1903 Serap0634 benim de yarin epidural sezaryan dünden beri uyuyamiyorum heycan degilde stresten sabah 9 da hastane olcam saat 4 buçuk tık yok hala bende 😔
Acemianne92 Yazgulum canım yanlış yönlendirmeyeyim yine ama şeffaf ve beyaz akıntı bende de oluyor kanamalı ve renkli olursa sıkıntılı bir durum olur diye biliyorum
Ankakusu35 Yazgulum allah yardımcınız olsun normal doğum için gelmiştim ama sezeryana döndü açılmam olmayınca 24 saat sancı çektiğimle kaldım her iki doğum şekli de zormuş allah bütün doğum yapacakların yardımcısı olsun