Melisabusraa Şuan 6+6 haftalık gebeyim kese var fakat içi boş dedi doktor haftaya tekrar gel dedi kanamam oluyor sizce kürtaj olmak zorunda mı kalıcam yoksa bebek oluşur mu☹️ yaşayanlar yardımcı olabilirmi
rumeysaa1 Melisabusraa bence biraz daha bekle daha çok küçük kanaman varsa doktorunun takibinde ol ama yinede yerlesme kanaması falanda olabilir hemen kürtaj getirme aklına 🙏🏻
Mnp Melisabusraa benim başımdan geçti boş gebelik 10 haftaya kadar bekledik düşük olmayınca kürtaja girdim. İnşallah sen güzel haberler alırsın
Prenses23 Melisabusraa iki kez boş gebelik geçirdim ikisinde de bekledik oluşması kürtaj oldum düşmediği için
Mucizemmm07 Melisabusraa bende aynı şekil 7 haftalıkken kalp atışı duymaya gittim. Doktor kese fazla gelişmemiş bebek yok boş gebelik haftaya kürtaj yapalım dedi. Çok ağladım stres yaptım sabah bi uyandım adet gibi sökülmüşüm resmen kese de düştü kürtaja gerek kalmadı.inşallah senin de kürtaja gerek kalmaz
Melisabusraa rumeysaa1 inşallah öyledir ama 3 farklı doktor aynı şeyi söyledi umudum kalmadı ama tabi herşeyin hayırlısı vardır bunda da Bir hayır
Prenses23 Melisabusraa teşekkür ederim öncelikle … benim beta hcg değerleri iki katı artmıyordu. Öğrendiğim gün ve sonraki iki üç gün harici belirti yaşamadım hiç. Kese büyüyordu ama bebek oluşmadı. Ağrı kanama olmadı. Düşmesini bekledim düşmedi. Vakum ile kürtaj oldum
Melisabusraa Mucizemmm07 benim kesenin çok büyük olduğunu söyledi doktor ama içi boş anlayamadım ne yapacağımı bilmiyorum bir doktor kürtaj diyor biri bekleyelim diyor bir tane oğlum var şuan ona bakamıyorum yatıyorum ne yapacağımı bilmiyorum
Melisabusraa Prenses23 benim beta HCG değerim düzenli artıyor ama kese boş yarın gideceğim inşallah hayırlısı olsun
Melisabusraa Mucizemmm07 yarın gideceğim birde haftaya Çarşamba başka bir doktora daha gideceğim inşallah oluşur