tgbktszdmr Ya arkadaşlar benim ilk gebeliğim ve acemiyim. Cinsiyeti doktora yazdırdıktan sonra hangi renk balona koyacağız😂 buda muamma. Fikirlerinize açığım 😂
annecikk_ tgbktszdmr canim ben doktoruma emin oldugunuz zaman kagida yazin banada soylemeyin dedim o kagidi baloncuya goturdum ben dolanirken o hazirladi siyah balonun icine koyuluyor zaten sonra esimle beraber birlikte patlatip ogrendik esim aglamisti🙈😂
Nida_Y tgbktszdmr bende rica ettim doktorumdan sonucu kapalı zarfta bana verdi. Hiç açmadan mimar arkadaşıma verdim. Kutunun içine cinsiyete göre balon doldurmuştu. Kutuyu açınca balonlar uçtu oğlumuz olacağını öğrendik🥰 çok güzel bir his 🙏🏻