Ayseege6156 Zeyn7 orası benim evimin yakınında ama o hastahane şuan corona dan geçilmiyor bence gitmeyin yanından da geçmeyin
Anilcan Bence devletin hic birine gitme kanuniye gitmistim kurtaj olmaya bebegim kalbi durmustu resmen canli canli vakumla icimi cektiler 40 dk islak kiyafetimle bekletim yakinimi almadilar islem bittikten sonra resmen rezillikti
Gulce1308 Benim yengem orda doğum yaptı memnun kaldı ama arkadaşın dediği gibi şuan çok vaka var eğer imkanınız varsa başka biyer düşünün